Laatste bericht uit Nederland

17 februari 2019 - Amsterdam, Nederland

Lieve lezers,

Ik heb nu al iets geleerd van dit hele avontuur: ik ben niet gemaakt voor het inpakken van koffers.. Wat een drama was dat, ben er 4 dagen mee bezig geweest, heb er heel wat uurtjes van wakker gelegen en raakte er behoorlijk van in de stress. Maar het is gelukt. Ik zit met koffers en al in een hotel in Amsterdam, zodat ik morgenochtend niet zo ver meer hoef te reizen. Vandaag nog lekker genoten van de sauna en de zonnebank, om helemaal relaxt te kunnen vertrekken en de stress van afgelopen dagen in Nederland achter te laten.
Ik vlieg morgen om 12 uur vanaf Schiphol naar Lilongwe, de hoofdstad van Malawi. Of nou ja, eigenlijk klopt het niet helemaal wat ik zeg. Ik vertrek eerst vanaf Schiphol naar Nairobi (Kenia), daar moet ik 9 uur wachten om vervolgens naar Lilongwe te vliegen. Daar hoop ik om 8 uur lokale tijd (er is 1 uur tijdverschil tussen Nederland en Malawi) aan te komen. Ik vertrek morgenochtend om 8 uur met de shuttlebus naar Schiphol, dus ik ben 24 uur onderweg!

Ik heb ontzettend veel zin in mijn reis naar Malawi en heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! Met mijn auto in de (hopelijk😉) veilige handen van mijn ene broertje en mijn huis in de (hopelijk) nog veiligere handen van mijn andere broertje, ga ik met een gerust hart op pad!

Jullie gaan snel weer van me horen (als de internet verbinding het toelaat)!

Groetjes Eline

1. Liesbeth Rijsdijk:
    18 februari 2019
    Hallo Eline,

ik wens je een heel goede reis!
    heel veel succes/plezier in Malawi!!
    groetjes,
    Liesbeth R.
  2. Iris:
    18 februari 2019
    Super tof!
    Maak er een interessant, bijzonder en prachtig avontuur van lieve Eline!
    xx
  3. Truus van Casteren:
    28 februari 2019
    Ik vind het zo super wat je doet en heel veel succes
    liefs