Laatste blog

25 juli 2019 - Amsterdam, Nederland

Lieve mensen,

Jullie hebben erg lang niets meer van me gehoord. Ik heb het erg druk gehad met het schrijven van de CAT's tijdens onze trip naar Zambia en had daardoor geen tijd om te bloggen. Na terugkomst uit Zambia ben ik nog ruim 5 weken in Malawi geweest. Tijdens deze weken heb ik vooral tijd doorgebracht met Alick. Ik had het hier erg druk mee, dus weinig tijd om te bloggen. Intussen ben ik alweer 2 weken terug in Nederland en schrijf ik nu (vanaf de boot van de Zonnebloem) mijn laatste blog. Ik ga binnenkort mijn blog afsluiten. Maar dat kan ik natuurlijk niet doen voordat ik jullie bedankt heb voor het lezen van mijn blogs (die af en toe erg lang waren, daar ben ik me van bewust!)!! Heel erg leuk om te merken dat er belangstelling was voor mijn verhalen!

Ik wil ook graag van de gelegenheid gebruik maken jullie te vertellen dat ik een actie gestart ben voor 16 Malawiaanse jongeren die graag terug naar school willen! Ik hoop dat jullie hen kunnen en willen helpen dit doel te bereiken! Voor meer informatie: zie onderstaande link: https://www.doneeractie.nl/mijn-doneeractie/mijn-acties

Namens hen heel veel dank!

Groetjes Eline